riktig småbarnsförälder; känsliga läsare varnas!

jag åt stark mat i fredags och av alla dagar hon haft bajspropp är nu,
kan säga att det var gnäll och sura pruttar.
men sen inatt gick proppen och som det såg ut...
jag och André fick hjälpas åt och som vi skrattade!
mitt i detta kaos fanns det ett nöjt, aningen förvånat, litet ansikte :)


nykläckt blöjbyte :)

hon ligger och jollrar lite kämpande på mattan nu.
 - jag kokar kaffe och försöker hinna lite plugg innan plugget.
jag är trött som ett as men vad gör det?
jag är ju för fan lycklig :)

och mitt i detta vimmel så finns min kärlekskälla,
karln som gjort detta familjeliv möjligt.
min kärlek är din, tack för dig! ♥


puss&kram, emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0