rock and roll is in my soul.

jag sitter för första gången, liksom resterande svenska folket alltid gjort
bänkad framför TVn, laddad med o'boy och öronen på skaft - IDOL :)
popsnöre är inte min starka sida, så idol har alltid valts bort - duh..
men liksom min rubrik lyder är rock något som ligger varmt om hjärtat,
och vem är inte att stötta i detta avlångland vad gällande
rockröst om inte vår fenomenala sångare i Von Benzo,
mina damer och herrar; JAY SMITH!


nu lånade jag en bild här...

...så här sitter jag, med ursäkter upp över öronen, och hejar med gåshud deluxe!


Nova har varit en ängel igårnatt och somnade lika ljuvligt ikväll, puss gullunge!


nighty night, emma.

Kommentarer
Postat av: elin

Vilken fin ny blogg du har! alltid kul och läsa dina inlägg! puss <3

2010-12-06 @ 12:19:40
URL: http://eliinceciiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0