så var det, det här med helg va...

helg är detsamma som ledighet!
...för mig detsamma som ingen tid för att klistra mig här,
det kallas att jag har ett liv; jag ger mig tid för min familj! ;)

så måndag och här är jag åter.
lördag fick jag äntligen tid för att träffa Fia igen,
blev en liten tripp för mig, André och Nova ner till Lund.
dagens tema var: Spendera lite pengar på mycket kläder!
kvällen fick Nova spendera hemma med farmor och farfar,
medan vi fick gå ut och äta på lite ensamtid - fantastiskt!
var på Bohemian, faktiskt riktigt gott och mysigt! tråkigt lite folk bara..


Nova har dessutom funnit en ny hobby; bada!
bada både med pappa och i handfatet.
som hon njuter.

idag gav hon mig sitt första genuina leende,
verkligen allt annat tappade värde!
min värld kretsade för ett par sekunder
endast runt detta lilla smilande ansikte.

puss&kram, emma.











Kommentarer
Postat av: Fia

Fantastiskt mysigt.. tack för ni kom =) Underbar liten filura är hon minsann.. bara kärlek till er! Puss o Kram

2010-12-07 @ 17:06:02
Postat av: joachim

Nydelig :)



/j

2010-12-10 @ 10:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0