snow flakes


det må vara examination med vår dansgrupp i skolan imorgon,
men tror tusan heller att jag beger mig över åsen om vädret håller i sig...
"nej, hurreburra vilket väder" svarade min lärare mig förstående :) haha

men hoppas på mildare morgondag, hade varit bra att få det gjort...
så ska med andra ord fortsätta tjata ut Darin - Step Up och träna vidare
...min grannar som är vana vid lite, så att säga, tyngre musik
måste nog trott att jag slått huvudet när jag vaknade i morse!

fast who cares? när grannen i förrigår kväll började borra halv tio.
jag bankar lite i väggen som ett "ursäkta, kolla klockan människa!"
tillbaka får jag ett tetande bankande i stil med "håll käften"
och dumhuvudet fortsatta borra.. härligt grannsämja! :)

peace out, e.

 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0