26+6

dagarna tickar på, och snart har jag varit här i en hel vecka.
imorgon vid nio är det 7 dygn sedan jag reste mig på praktiken och tokstirra på stackars Andrea.
"gick vattnet? vad ska jag göra? tänk om jag bara kissade på mig då kan jag inte säga det högt...
nej, jag kissade inte, vattnet gick. vattnet gick!! vattnet kan inte gå nu...vänta, vad ska jag göra nu?"
snacka om snurriga tankar där ett tag... bad om ursäkt och sen bröt jag ihop och virrade i samtal med alla.

men nu är det ju bra igen..."bra".
jag antar att ser blodproverna vi tar imorgon bra ut, så innebär det promenad mer än till toaletten.
sjukgymnasten har varit här idag med "träningsmaterial" så jag inte får proppar och annat.
även mätt blodtryck, tagit temperaturen och vikten i morse. annars är det en avvaktandes dag...
förkylningen är delvis bättre, men bihålor och huvudvärk håller i sig. skulle inte kåvepenin hjälpa mot det?

ingen kan som sagt säga något. men jag bli antagligen sjukhus liggandes i alla fall ett par veckor till.
vet inte hur det blir med permission eller om jag får vara sängliggandes hemma.
när bebis är här lär vi ligga inne då med på neo...till bebis är stor nog att andas, äta och klara sig.
men var dag får avgöra var steg; alla prover och kontroller är de avgörande.

så, så ser dagen ut idag :) seg i huvudet så jag ligger mest och bara funderar.
andre kommer hit idag - kvalitetstid han och jag! kärlek.

Kommentarer
Postat av: Camilla&Celina

Vi tänker på er! Beundrar din/er styrka :) KRAMAR

2011-12-12 @ 19:03:49
Postat av: Lillamini

Tänker på dig och lider med dig!

Jag låg själv på samma ställe från 12 Mars i år till slutet av Maj..



(Gå till Mars i år och kolla)

Mitt vatten gick v.25+3

2011-12-13 @ 09:20:55
URL: http://lillamini-ivf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0