BILDER...

nu har jag bilder som jag tänkte lägga upp.
men de är tagna med mobilen upp och ner.
på min Mac så visas bilderna rätt, men de läggs upp upp-och-ner här på bloggen...
HUUUR gör jag för att vända rätt de?

André ligger och har Tilda i KMC
Nova somnade efter en liten stunds filosoferande.
jag sitter i allrummet med datorn i knät, TV på Pride & Prejudice och dricker Cola.
senare i eftermiddag ska vi ut och äta lite gott, njuta av familjens två år tillsammans.

och för att rättfäriga mitt utbrott igår, så hatar jag inte julen. tvärtom.
jag älskar julen och allt det mysiga som det bär med, familj och stämning.
mycket därav jag fick ett frustationsutbrott. men det är okej.
man ska släppa ut känslorna, hellre än hålla det tillbaka. det är okej att känna, och att erkänna.
det känns som en lättnad att få låta hjärtat både tala och agera.
idag har en tyngd åter lyfts av mina axlar. tyngden kommer att återskapas och tårar kommer att komma.
men det är okej, och jag mår bra. med André vid min sida klarar vi av allt!

Kommentarer
Postat av: Sanne&Oliver

God Jul på er såhär någon dag efter!! Mysigt för er att komma ut och äta, så viktigt att komma ifrån.. Du skriver bra och vi känner med din frustration, inte någon enkel och vanlig situation ni sitter i! Men vi ser framemot att Tilda skall växa och bli stor så vi får träffa er igen:) Massa kramar från oss

2011-12-26 @ 09:47:14
URL: http://Sannenilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0