EN RESANDE DAG

Idag börjar färden. Bildligt och bokstavligt.
Tilda packades så fint in i sin lilla transportkuvös i Lund.
Mamma pussa hej då och pappa tar emot i HBG och pussar hej.
Jag sitter på tåget i skrivandes stund. Schysst!
Åker till HBG, skickas till Lund, skrivs ut och får ta tåget hem :)

Förstår ni vilken lättnad detta är!! Vilket enormt kliv i rätt riktning!
Lilla, lilla ett kilos Tilda behöver inte IVA längre. "Bara" vanlig neo.
Jag får komma närmre hem. Jag kan komma hem!
Hämta Nova innan André slutar jobba.
Duscha och få vistas i julstämningen hemma ett par timmar.
Detta kan jag göra smidigt var dag nu!

Idag är en bra dag! 19 december är en bra dag.
Ska installera oss, mysa lite och sen ska jag återgå till blogg på datorn.
(ye-hoo)
Puss och kärlek till er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Liljan

Massor av kärlek till er!

2011-12-19 @ 19:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0