ILLUSIONEN förblev just det

jag tänkte ju lite härligt att jag skulle ladda in lite bilder här.
vara lite kreativ och piffa upp blogg samt försköna med lite talande bilder.
...ni får helt enkelt stå ut med text ett tag till.
internet här har lite svårt med att ladda upp, ladda ner och ladda över - eller så.

ville kasta upp massa fina bilder på lilla Nova.
hon har varit hos farbror doktorn idag och tagit stick i fingret.
hennes brutala knock out till förkylning vägrar att släppa så nu fick vi nog.
hon var så duktig hos doktorn, men jag vill ju vara där med henne.
André MMSa precis över en liten film där hon sjunger och klappar händerna.
hela modershjärtat smälter...

sitter hög som ett hus och hela kroppen flimmrar.
Bricanyl och jag går inte hand i hand genom livet, men är detta det värsta som händer så bring it on.
får oroa mig och klaga över det som händer, om det händer och när det händer.
nu ska jag vara en lugn och fin bebiskammare så bebis växer sig stark!
...tänk så fint den dagen man får se sina två älskade barn visa varandra kärlek, åh så vackert!!

och min älskade själavän och livkamrat.
aldrig kunnat gissa eller förstå hur fantastisk lyckligt lottad jag är, du är mitt allt!
utan dig ingen fin liten familj med massor av kärlek. och nu om något får jag bekräftat gång på gång.
MKÄD!

...nu ska jag fortsätta dö av tristess - tack för alla vackra omtankar!
SATAN vad gnällig och blödig man kan vara då! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0