making a statement

jag kommer för nu att göra en liten omformatering av innehåll och syfte med min blogg.
jag kommer vara personlig, dock måna om min integritet.
jag kommer att vara djup, tragglande och utgå från olika aspekter i livet.

just nu mår jag bra, mentalt!
men jag är en människa i behov av att få kommunicera om känslor och tankar.
denna blogg är för min skull, just nu i alla fall! :)
kommer till att, framför allt komma, dagar då jag behöver öppna hjärta och själ.

DU SOM LÄSER!
läs gärna. läs för att läsa om någons resa och kamper.
läs för att du bryr dig om mig.
lämna gärna stöd, frågor eller bara lite kärlek till mig.
läs för att du snokar och är nyfiken.
men kritisera inte, suckar du över inläggen lägg då ner.
MIN blogg och mina krav.
så just nu är bloggen öppen men kan komma att sätta lösen så att rätt människor läser av rätt anledning.

ALL KÄRLEK till er alla.
min fantastiska sambo, far till mitt underbara lilla barn!!
ditt stöd och din kärlek förgyller var minut av dagarna jag lever tillsammans med dig!
mina vänner som är mina stödpelare och otroliga familj.
och givetvis är mitt modershjärta i full blom, älskade unge!
...riktigt uppdatering är på ingång snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0