SIX DAYS TO GO

nej, jag har inget förhöjt blodtryck eller motsvarande för kärringen på HH.
jag fick spy lite galla över okänsliga människor och nu är det bra :)

27+1

efter att ha satt mig upp inatt, somnade jag till sist om - så fick några timmars sömn i alla fall.
pappa kom från NYC imorse och kom in om och åt frukost med mig, mysigt!
min temp och lillkrötas (av min farfar) hjärtljud var fina imorse.
läkaren kom och sa att dag för dag, men ett gyllene mål är tisdag - 28 veckor gånget.
efter 28 veckor är barnet "bara" mycket för tidigt och inte extremt mycket för tidigt :)
så här ligger jag i en avdankad lussekänsla och kniper igen där nere. (ursäkta)

har gott mod idag - känner kanske the christmas spirit infinna sig...
kanske inte, men hoppas antiobiotikan mot förkylningsbacillerna ska verka.
så kanske både bihålorna blir bättre och magen stabiliserar sig, +bebis är ju fortfarande kvar!
10 dagar kvar till jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0