SPYR LITE GALLA PÅ FOLK

jag är nog universums mest labila människa just nu.
sovit kanske fem timmar inatt och mår allmänt konstigt i kroppen.
jag blir bara så fruktansvärt trött på oförstående människor.
jag jag veeeet, jag ska inte bry mig men hormoner sprutandes ur öronen är man inte tuff.

EN LITEN KLAGAN
jag ska inte ha barn förrän i mitten av mars, jag planerade med det i alla fall.
min studie- och yrkesvägledare tyckte att jag skulle satsa på slut-VFU (v. 3-7 nästa termin)
och därefter, när jag känner att det inte går längre, skicka in om ett studieuppehåll. logiskt!
nu har en annan dam virrat och och frågar varför jag inte lämnat in ex-arbetets planering.
jag förklarar min plan jag hade från början men också dagen situation och läge.
dumhuvudet svarar med "ja, men det är lite stressigt här så du kanske hade kunnat lämna
in en anmälan om studieuppehåll så snabbt du kan så vi inte behöver tänka på det
."
jo, men absolut tant jävel, givetvis går min första tanke här till er och vad som är smidigast för er.
för jag har ju absolut inget annat att lägga min tid, ork och energi på, verkligen inte!
jag ber ödmjukast om ursäkt, kärring!

dessutom hade en lärare nog inte huvudet på skaft igår när hon mailade mig.
hon skrev att hemtentamen fanns tillgänglig i expeditionen fr.o.m. onsdag.
jag mailar tillbaka, förklarar läget och frågar snällt om hon kan skicka bedömning via mail även.
där fanns inte så lite som en millimeter för henne att ge vika "den kan du hämta i vår"

tack!

Kommentarer
Postat av: Jenny Johansson

Hemtentan ska du även kunna få ut genom att skicka med någon av klasskompisarna ett "brev" med underskrift. Så sa iaf flickorna i rec. på LUT när jag försökte hämta ut Evelinas hemtenta...

Stor kram Jenny

2011-12-13 @ 17:53:12
Postat av: Josefine Sveningsson

Herregud vilka surpuppor! Bry dig inte om dom. Hoppas du mår bra trots allt. Tänker på dig/er. KRAM Jossan

2011-12-13 @ 21:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0