ULTRALJUD

precis varit på ultraljud.
hjärtat pickar, bebis sparkar, magsäck och urinblåsa är fyllda.
kropp ser välskapt ut, både utvändigt som invändigt.
vikt och mått ligger på normalvärden.
kan pusta ut lite, skrutten mår i alla fall bra idag! min lilla kämpe.

dock är där lite vatten, allt är inte mätbart, men fortfarande lite för lite.
vad det innebär och vad som kan göras - i don't know.
känner väl kanske en viss oro, men så länge bebis mår bra kan jag göra det också idag.
och svar på frågor och funderingar lär jag väl få i sinom tid.
jag ska bara vara nöjd just nu och infinna mig i ett lugn för allas skull.

det var nog all direktinformation för idag.
kommer kanske ett hjärteinlägg sen.
nu ska jag vila till mamma, pappa och nova kommer med fika!

ps. vården i skåne; fem köttbullar och gröna ärtor till lunch - seriöst?


Kommentarer
Postat av: Emma - mamma till Maya

Kommer ihåg att jag också tyckte sjukhusmaten var snål när jag låg på bb, en halv portion ungefär.

Hoppas ni har det bra!

2011-12-08 @ 20:06:57
URL: http://akeroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0