Dag 05 – Vad är kärlek?

what is love? baby, don't hurt me...
vem kan inte låta bli att tänka på Björn Gustafsson??

vad är kärlek...något underbart!
en känsla, en lycka, en sorg, en livsstil, ett måste...

jag är tokberoende av kärlek och är nog lite kär i kärleken.
kärleken till min familj, till André, till Nova, till vänner, till livet.
trots plattfall på grund av kärleken klandrar jag den inte.
jag tror på den, och jag älskar den.
man må handla dumt då hjärtat tar över, men vad är toppen om inte bottnen fanns?

just nu har jag en underbar dotter, en fantastisk karl,
lever i lyckan och tror och längtar till framtiden,
tack vare kärleken från familjen, vänner, och min kärlek till de mina.



lika abstrakt som kärleken är, är den så konkret och självklar.
kärlek innebär inte bara att kunna säga att man älskar något,
för mig är kärlek alla fina känslor och upplevelser genom livet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0