Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

oh my God, och denna kommer en hemmadag.
HAHA - jag säger bara småbarnsförälder...



vaknade i precis den outfiten Gud skapade mig.
nu sitter jag i bruna linnebyxor, gammalt svart linne
med en brun hoodie som har kräk på axeln och dreggel på armen :)
tycker jag är rätt tjusig!

i eftermiddag blir det promenad med mor,
så då byts väl linnebyxorna ut mot ett par jeans
...adderar även strumpor, sneakers och min gröna jacka.
(mössa&vantar kanske i pissvädret??)

ikväll blir det att få på sig den lilla svarta,
men strumpbyxor och svart kofta till skulle jag tro :)
vara lite fin för Andrés födelsemiddag.
...kanske skulle svira om till min french maid-dräkt när jag lagar mat

inget extraordinärt, bekvämlighet går före stil!
xx.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0