...för att nämna det!

nu ska jag inte vara sådan,
för jag respekterar all musik oavsett form.
däremot står jag för att jag förstår ungefär
nada utav hela melodifestivalskonceptet...why liksom? vad händer?

så jag må ha dålig koll som kläcker nöten i söndags.
men sitter och läser aftonbladet och bläddrar förbi schlagersidorna,
när jag ser Nicke Borg poppa upp på en bild.

förstå mig rätt när jag säger att vara med i Idol för att få publicitet,
melodifestivalen, eller motsvarande...
men Nicke Borg, NICKE BORG! Backyard Babies, du är känd, hallå!
ja, låten är bra, det är inte det jag syftar på.
men Nicke Borg är grym, BB är ännu grymmare.
why, oh why, melodifestivalen?! ååååhhhh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0