lack of motivation

JAG VILL TRÄÄÄÄÄÄNA!!

jag fullkomligen hatar när jag tränar för att jag måste,
vem uppfann den iden?
jag älskar träna, träna är en del av vem jag är.
men motivationen tryter och tiden är knapp.

jag kan inte träna nu, och jag saknar det så jag blir tokig!
jag känner mig dallrig och ur form.
jag klättrar på väggarna för att jag inte får pusha mig själv.

så när schema över träning inte kan läggas,
kan jag åtminstone lägga energin på hälften av hälsan; kosten!
kan jag inte träna får jag åtminstone äta bra...
framför allt när jag knappt ammar längre eller är gravid :)

bah, fullkomligt ur form är jag!
myntets baksida av att bli förälder.
men definitivt en "uppoffring" värd alla som hör livet till idag.
och jag kommer ju inte vara småbarnsförälder hela livet :)
...var planen iaf!

åh Juan, som jag hade behövt ditt stöd och din motivation nu.
jävulskt vad jag saknar dig varenda dag som går förbi!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0