mojjorna på galaj!

på söndag nästa vecka, den 13mars, var det ett år sedan exakt.
det var sista gången som jag var ute och slirade helhjärtat,
med fokus på one thing and only; ha jävulskt, ohämmat skoj!
och det hade vi, jag Nea och Andrew på vår sjysta barrunda! :)

idag är första gången som jag ska lämna Nova en helgkväll,
för att faktiskt gå ut
- det är denna eftermiddag jag tampas med ångesten!
blir kanske inte fest i den bemärkelsen, men dock till Tivvan.
Von Benzo spelar så sent som klockan åtta ikväll (haha)
så ska bli mysigt att få ta med lillsysterna min och stötta grabbsen,
och det är ju faktiskt så att vår, hör och häpna, kära mor ska med!
yippie ki-yay, rock-morsan på ingång, håll undan :)
sedan Idol har mamma varit klistrad med Jay i lurarna,
så vad passar inte bättre än att låta mamma avnjuta hans stämma live med döttrarna!?


sen ska jag skyyyynda mig hem och pussa på Nova och krypa ner hos André!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0