slashas hade man kunnat säga...

okej, jag vet - ett om dagen!
men vet ni vad som faktiskt häde igår?
driftstörningar, synd mig :)

hoppade skola (föreläsning) igår
läste en mycket intressant bok hemma istället;
Internetsökningens Didaktik
ta-daa, det bästa med boken var att den var lättläst...
antingen har jag missuppfattat eller så har jag tur,
för den individuellt skriftliga examinationsuppgiften är snart klar! :)
tänk vad vi småbarnsföräldrar kan åstadkomma med lite jävlar anamma!

torsdag idag, och har varit inställd på att det är fredag (!?)
men tur var ju det eftersom jag och Nova ska in till HBG idag.
shoppa med mamma/mormor och kanske skaffa motivation
till att faktiskt klä sig lite propert och sluta se ut som sju svåra år...
tror nytt, fungerande smink hade kunnat vara en hjälp där!

pluuuus, att bilder kommer snart att överrösa bloggen.
har mitt externa minne (ja, jag vet inte helt korrekt) hos paps.
men sen jävlar så kommer lite pics :)

nu ska jag väcka sesseli. yees;
hon sover själv i sin säng, i sitt eget rum ungefär 12< per natt!
min duktiga lilla skrutta! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0