the sun is shining, the weather is sweet yeah...

kuriosa: idag lämnade Nova sin pappas pung för ett år sedan :)

sitter och ler fortfarande, inte för Novas första simtur, utan för vädret!
snacka om att tappad motivation kan vända bokstavligen över en natt.
folk kan tycka vad dom vill om hösten och dess väder;
jag gillar den. jag har samlat utomhusvistelser och solljus under vår och sommar.
däremot HATAR jag tidig vår - fy fasiken!
hela j-la vintern med blask och rusk! mår aldrig så dåligt som i feb-mars.



men nu, nu kom solen framkikandes och helt makalöst bra mår jag.
vuxenpoäng? må så vara, men dra mig baklänges så gott det är!

godnatt!
nova somnade som vanligt som en tok strax efter sju,
så jag ska ta och knyta mig i min binge jag med.
André är på karlamiddag och har säkert trevligt han :)
emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0