tuuueeeesday!

tiden springer ifrån mig!! AAH..
men jag hann fan tomme ett inlägg idag också, puuh... :)

idag har jag varit en tur upp till skolan på förmiddagen.
jag och Cissi åkte med Charlotte upp - fick en underbar och givande pratstund!
ventilera, peppa och få bekräftelse från oväntade håll är alltid välkomnande!
vänskap är ju inte alltid vad man föreställer sig,
ibland uppstår nya relationer "utanför boxen" och ack så bra det kan bli.

hade en otroligt bra föreläsning idag
Dion Sommers bok "Barndomspsykologi" låg till grund för den.
kortfattat om läran, uppfostran och synsätt på barn och deras barndom.


Nova med sin favorit moster!
(Nova ser ut som om hon kandiderade till kommunfullmäktige på kort 1 HAHA)

det är ju tisdag och Nova har babysim.
har gått sådär för henne så jag har velat ta det själv,
men lät Lina (med mamma) ta med henne idag och det hade gått superbra!
stolt mamma Emma :) men vad annars kan man säga, världens bästa moster!!

xx, em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0