lite kärlek och så

pearl jam pumpas återigen ur högtalarna.
skolan är så gott som klar för idag, allt vad förberedelser heter är klart.
nu ska jag fräscha till mig, låta Nova njuta lite till hos Rose.
sen ska vi bege oss ner till stan och träffa Elin-bajs :)
long time no see så det ska bli lite intressant!

är det sant som de säger att musik, sång och takt stimulerar barns språkutveckling,
då kan jag stolt klappa mig på axeln och säga att Nova kommer bli universums
absolut mest vältalade lilla människa inom en snar framtid.
här hemma sjunger vi alla hellre än väl och musik är ett givet fenomen!


min lilla fina familj, så stolt och lycklig man kan vara då!
kan inte mer än njuta av var sekund :)

xx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0