EN LITEN STUND BLEV EN LIVSTID

i varje minut av den kamp vi genomgick på Neo,
fann vi styrka, kraft och ork i att tänka så som alla sa
"det här en jobbig, men otroligt liten del i det stora hela,
vi kämpar för Tilda, för att få hem en frisk och stark bebis"

my ass! hela illusionen slogs i spillror,
jag kämpar frenetiskt för att samla ihop alla små, små bitar av minnen.
tiden på Neo skulle bli liten och oväsentlig. fel.
helt plötsligt blev den allt. en hel livstid. vår enda tid med Tilda.
den blev inte "bara två månader", den BLEV bara två månader.
allt.

varenda bit av min själ och spillra av mitt hjärta formades på Neo.
framtidens konturer kunde urskiljas i dimman.
vi, som en familj på fyra. en mamma, en pappa och två barn i famnen.

och hur mår jag? givetvis skit.


Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2012-04-24 @ 23:08:20
Postat av: Sophie

Kraaaaamar din hand hårt

2012-04-24 @ 23:26:35
Postat av: Tanna

<3

2012-04-25 @ 07:52:48
URL: http://tannaodevil.blogg.se/
Postat av: Ditte

Emma... En stor kram till er... Kram ❤

2012-04-25 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0