JAG

jag klagar inte på min Nova, hon är en grym liten tjej.
men när morgonen på tre timmar innan dagis bestod av 100 "nej" och "inte"
var det skönt när hon utan en protest kasta sig in på förskolan.
jag vaggade hem med mina fogar och lade mig på soffan
hade som tanke att rycka lite ogräs och plocka lite äpplen,
men det får nog vänta en timme eller två just idag...

hade en fantastisk födelsedag igår,
inte i närheten av så som jag trodde för ett år och tillbaka i tiden.
men för mig idag var den vad man kan säga perfekt!
jag fick en lugn dag och spendera den med mina kära.
dessutom fick jag fina presenter och en underbar klänning av min man!
tack alla för era tankar på min 25årsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0