KVÄLLSFUNDERING

ibland tackar jag fotbollen, den jag hatar och André älskar :)
nu ligger jag välbehövligt nerbäddad i vår underbara säng.
André sitter en våning ner och tittar på allas våran Zlatan...
mitt kära jobb har pfest, men min ork var fullkomligt slut.
att Nova är inne i en orolig sömnperiod just nu hjälper inte kan jag säga...

min så kallade hemläxa till mina två sista dagar på praktiken är gjord,
imorgon och tisdag är mina sista 12 timmar med alla barnen - denna gång.
trivs där, och har lärt mig massor, men ska bli skönt att bocka av.
det tynger och stressar och veta att jag inte är klar och ligger efter.
den 3e september drar skolan igång igen och vill inte ha mer än nödvändigt.
jag ser fram emot skolan med gott mod, behöver vardag och struktur.
på samma gång är det inte fysiskt aktivt. får bara hålla hjärnan i schack.
dessutom har jag bara 40v kvar innan jag är färdigutbildad. klar!

jag har haft, trots allt, ett par psykiskt bra dagar.
vilket absolut var helt i sin ordning för att fatta fäste igen.
jag är trött och helt slut. och dessa dagar är nödvändiga för att orka. att kunna.
och nu är det bara en vecka kvar så kan jag och lillebror glädjas för dagar.
...som förhoppningsvis blir veckor och månader tillsammans
innan jag får lov att hålla honom tryggt och varmt i min famn.

nu ska jag bara sluta mina ögon och sova. gott och länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0