LITE SÅ

Nova har haft en period när hon kliver ur sängen och bankar på dörren
(hon når inte upp till handtaget själv :)
hon behövde varken vara vaken eller vid medvetandet.
jag tror och håller tummar för att denna period kan vara över nu!
nu verkar det som om hon vaknar till med somnar om själv
- peppar peppar!
dock verkar liten tjej vara kvar i fasen "naje" och "inte"
helt fantastiskt underbart charmigt :) något att rida ur "bara"...

annars har jag betat av en dag av praktik nu,
har fyra stycken kvar och bockar av ännu en idag.
jag är otroligt glad över min praktikplats men tycker därför det är synd,
att jag lyckats ha mina tillfällen där när vatten gick, jag är labil och nu orörlig.
skönt nu efter några veckors vila att göra något, få känna mening.
velat stundtals inför skolan nu i höst, men tror att jag gör klokt i att börja.
jag behöver nog få lite fokus och struktur utan tvång och ansträngning.
tillåta mig att läsa och klara av i min takt, dessutom få träffa kursarna igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0