OBSERVATION: livet

jag ska inte sitta här och verka sentimental, för det är jag inte.
men en liten livsfundering är på sin plats...

för några år sedan såg jag att vid 25 år...
då var jag klar med min utbildning.
jag hade förhoppningsvis hittat någon potentiell att dela livet med.
det kändes logiskt att kanske då fundera på nästa steg, barn och framtid.

...imorgon fyller jag 25.
nej, jag är inte klar med min utbildning om ett halvår,
men har bara två terminer kvar sen är jag behörig lärare.
jag har mer än väl hittat den rätte...
vi väntar vårt tredje barn, bor i hus och är gifta.
tänk att någonstans i all kaos så lyckades jag!

och någonstans har jag André att tacka för mitt liv jag har idag.
det som betyder mest är han en del av att ha skapat.
jag älskar dig och tack för du!

nu ska fogkärringen slänga in handduken för idag,
trött på denna dag så det ska bli skönt att få sluta ögonen för en natt.


Kommentarer
Postat av: Emma

Själv skulle jag ha hittat den rätte och fått vårt första barn när jag var 25. Jag var 26 när Maya föddes men den rätte hade jag hittat några år innan :) känner mig verkligen inte som 28, mer som 21.

2012-08-12 @ 07:19:42
URL: http://akeroe.blogg.se
Postat av: Tilda

<3

2012-08-12 @ 18:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0