DRÖMTYDAN

har flertal nätter drömt om samma märkliga saker i olika skeden.
gemensam nämnare är väntan i bilköer, bilar och krockar.

senast i natt drömde jag att jag körde på motorvägen,
det blev tätare med bilar, tempot saktades ner avsevärt för att sedan stanna.
jag ser en slingrande väg full med stillastående bilar,
kilometervis med bilar väntandes och fast.
jag lyckas kliva ur situationen och ser en stor kaos.
några bilar i kön har krockats för att de inte sett bilen framför stanna.
huller om buller med bilar fram till trafikstockningens orsak.
där är en stor hög av bilar i en brutal krock.

jag tror inte riktigt på drömtydningen med läste om det ändå.
att drömma om bilar betyder att du har något i det förflutna,
något som du vill ändras på men det hela styrs av yttre påverkan.
bilkrock betyder att mista en vän.

kan inte nog skrämmas av sådana "tillfälligheter" runt mig.
kan inte nog analysera och sätta i parallell till mitt liv idag.
märkligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0