JULAFTON

i ordning hemma, Kalles jul, tomte, klappar, glögg, julmat
Nova somnar, julklappsspel, julgotte och vi trodde vi kunde andas ut
- KRÄK!
fick en smärre panikartad halvtimme där tills hon var tvättad och sängen rensad.
då insåg vi att tösen ätit knappt en macka, ett ägg och lite godis på hela dagen.
så pigg som en nötkärna slog hon upp ögonen i morse aningen hungrig.

pust säger jag - nu får vi snart städa ut julen!
och därmed allt gotte som hör julen till.
nu räcker det för familjen Adbro :)

idag för tre år sedan visste jag inte vad som livet hade att erbjuda.
sisådär fyra imorgon bitti för tre år sedan uppenbarades en vinglandes karl på gatan
denna man som kom att ha gett mig allt det fina jag har idag.
älskar dig min bästaste make ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0