DAG 8

världen må vara orättvis,
men den är fylld av fantastiska själar.
vår berättelse berör. det värmer och stärker att veta att ni tänker på oss.

Tilda hade ett fruktansvärt jobbigt dygn igår.
problem löstes för att ersättas med nya.
värdena svajade från toppar till dalar.
inatt byttes dialysen ut till en som går via blodet i ECMO och drar ut vätska.
efter en turbulent natt kom vi i morse och fick se en fin Tilda.
hon är fortfarande svullen, men där finns veck och rynkor nu.

blev skickad till vårdcentralen imorgon för min envisa bakterieattack.
för min del kan jag gå genom hindra sådana,
men bör ta tag i det för Tildas skull. hon behöver inte mer skit nu.

André åkte hem till Nova idag i största vedmod för att tanka på krafterna.
jag sitter kvar vid vår lilla flickas sida medan hon kämpar för sitt liv.


Kommentarer
Postat av: Jamal

Och en riktigt stor kämpe är både hon och ni.

Hoppas att utvecklingen fortsätter till det positiva.

Massor med kärlek och styrka till er alla.

2012-02-26 @ 14:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0