DET LILLA GODA

vi uppskattar var blomma och tanken bakom värmer oerhört!
vi önskar dock av hela våra hjärtan att var krona som läggs för Tildas frid,
doneras till någon form av forskning för sjuka barn.
allt för att hjälpa någon annan familj att slippa denna tragedi.
en fond som Tildas moster letat fram och ligger oss varmt om hjärtat
LILLA BARNET
men också hjärt- och lungforskning eller motsvarande -allt som känns rätt!
donera i Tildas namn så vi kan känna en liten stackars tröst i denna olycka.

nu ska vi bara ta hand om varandra och framför allt vår Nova ♥

 

 


Kommentarer
Postat av: Cia

Hela min och Simons lägenhet är tänd i ljus, gråten sitter i halsen och jag önskar jag hade all makt för att få er att slippa denna sorg!

Stora kramar och många tankar till hela er familj!

Varma hälsningar /Cia (och självklart Simon)

2012-02-29 @ 17:39:24
Postat av: Marcus Torstensson m familj

Livet är så jävla orättvist! Tycker så synd om Er! Ska tända ett ljus för er lilla tjej, och stödja fonden. Ta hand om varandra! Kram Marcus m familj

2012-02-29 @ 17:54:13
Postat av: Jamal

Det smärtar fortfarande att ni förlorat er ängel. Ljusen har varit tända här hos oss igår å idag. Många av mina vänner och kollegor på sjukhuset har även de tänt ett ljus för lilla Tilda Böner har lästs från Koranen för er flicka och givetsvis kommer vi även stödja Er fond

Familjen El-Hallah/ Sjöberg

2012-02-29 @ 19:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0