EN HEL LITEN FAMILJ

apnélarm hej! så skönt att kunna koppla av henne alla elektroder.

hon ligger och sover sedan två timmar tillbaka.

tilda har haft en "bajspropp" och när det väl kom igång försvann bullmagen.

sen åt hon en stor god måltid själv från tutten och var så nöjd.

lilla struntan ligger så fint i sina små, små kläder och sover så gott.

 


våra fina små töser 1,5 månad båda två på dessa korten

helt otroligt att vi har två nätter kvar här. andre sov sin sista inatt.
nu är det jag och lilla T mot världen i två dygn till, sen får vi komma hem.
vi ska få packa in båda våra små töser i bilen och åka hem, som familj.

sen kan vi ju ge en eloge till Försäkringskassan - stuck in 1900frös-ihjäl?
det är ju märkligt att det aldrig kan fungera lite smidigt och smart där...

jag får gömma mig bakom att jag fortfarande skulle vara gravid,
men vad i helskotta händer med dessa cravings?
helt plötsligt såg jag risgrynsgröt och rostemackor i ett helt nytt ljus.
ja kära någon, jag säger då det...man blir inte klokast i stan här inne.


Kommentarer
Postat av: monica

Vad skönt för er att äntligen få komma hem!! Lycka till med allt :)

2012-02-01 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0