MORGON

men god morgon vetitusan.
jobbade nog lite väl länge igår, med lite väl mycket att göra.
kom hem men fick köra till Statoil efter att ha testat somna.
fick sån spränga de huvudvärk, som byggts på från dagen,
att jag nästan fick panik när jag kände att den eskalerade.
så tack gode gud för mitt paket panodil som ligger på sängbordet!

ledig idag och har min lilla mysa hemma hos mig.
idag ska vi bara ta det lugnt! och vi ska bara mysa.
sådde gräsmatta i tisdagskväll så jag ser ju bara regnet som positivt.
väx, väx, väx! :)
plus att vi har en anledning att inte vara hyperaktiva idag.
återkommer nog senare idag med lite mindre svammel :)
...om inte kära lillasyster kommer och stör oordningen.
får då ska all tid läggas på att umgås med min kära familj!!

hursom tursom, lev bra i det fantastiska julivädret idag!!
kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0