NÅGOT SEN UPPDATERING

min kära dator är klar, men inte hämtad.
blogg.se har en app som inte fungerar på mobilen...
därav min lysande frånvaro i att skriva.
jag ber tusen gånger om ursäkt men lägger skulden på appen.
 
hur som tur som, en gift kvinna kan jag nu säga att jag identifieras under.
om det känns annorlunda? nej.
men att det förgyller vardagen med romantik; ja, det gör det verkligen.
man bli som på nytt förälskad.
visst att vi bara har 2,5 år tillsammans och mycket har hänt.
men det har gjort att vi vuxit samman och funnit varandra.
kanske fått bevisat mer än nödvändigt vilka kamper vi klarar tillsammans.
så i nöd och i lust, det var givet. att vi båda skulle säga ja var en självklarhet.
 
igår hade vi en så kallad bröllopsmiddag för närmsta familjen.
 
lite av vår familj
fina vi
vår barometer som gick i topp :)
en av de roliga lekarna vi utsattes för...
vår stora lilla kärlek
första hembaket på bröllopstårta
...vi skär i tårtan...
...och smakar
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad fina ni är!!! Helt underbara bilder! Grattis än en gång! Önskar er all lycka och välgång tillsammans <3

2012-07-01 @ 18:53:51
URL: http://linnegarden.blogg.se
Postat av: Tilda

Så fina ni är :) Jättefina bilder! <3

2012-07-01 @ 19:19:05
Postat av: Sophie

Åååå, ni e så fina, att jag blir litta kär i er:-)
Ser ut att varit en härlig fest!
Så glad för er!
ALL lycka tillsammans önskar vi er <3
KRAM

2012-07-01 @ 21:14:40
Postat av: Mamma/Svärmor Mia o Pappa/Svärfar Göran

Störst av allt är kärleken❤❤ Tack för att vi fick vara med och dela denna otroligt romantiska o kärleksfulla stund med er.
All kärlek och lycka till er från oss❤

2012-07-01 @ 22:07:49
Postat av: Tanna

Grattis ! Och vad fina ni är ! All lycka till er.

2012-07-01 @ 22:09:18
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Sanne&Oliver

Sötisar! Ser supermysigt ut!!!

2012-07-01 @ 22:13:37
URL: http://sannenilsson.wordpress.com
Postat av: Ditte

Så fina... Ett stort Grattis igen... Kram❤❤❤

2012-07-02 @ 06:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0