NOVAMORGON

nu har även jag gått lös på POMPdeLUX rea på nätet...
dessutom har jag en fantastiskt rolig liten tös här
(förutom faktumet att hon vaknade på tok för tidigt i morse)
kommer in och ska hämta henne så sitter hon i sängen och napparna är borta.
jag frågar var dom är och hon skrattar och drar i blöjan,
jo eller hur! fast visst var det så...
när hon reser sig upp rasar det ur nappar ur hela pyjamasen.

lilla skitungen har haft det senaste tillskottet i kusinskaran på besök.
min kär storasyster har varit på besök med liten Ellie.

nu försöker jag bli med bil, Nova sover och sen bär det av till Lund.
student... men det är blandade känslor för att bege sig neråt igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0