I-LANDSPROBLEM I SAMMANHANGET

jag känner att jag nästan lindat in mig i en skyldighet gentemot bloggen.
visst att jag inte behöver lägga ut vart steg i livet jag tar,
och visst att jag valde att återuppta den för att sätta ord på känslor.
hela kampen med Tilda, både på Neo och IVA,
har hämtat styrka att klara av genom bloggen och stödet därigenom.

men någonstans finns där idag mer kring Tilda, i detta fall, mer än sorg.
dagen idag har präglats av mina bröst.
fjuttigt i det stora hela? må så vara.
men från att ha kämpat som en idiot i veckor, allt för Tildas skull,
pumpat ut två liter mjölk dag in och dag ut - slutade jag tvärt.
jag kan säga att yrsel, illamående och hormonella känningar med Nova
pfft, de var inte i närheten av hur jag mår idag.
mina stackars sönderpumpade tuttar har mjölkstockning,
och den mina kära läsare är inte av denna värld.
och även detta... för vilken jävla nytta då?

för att även tillägga off the record i sorgen,
så nattade vi Nova, korkade upp en flaska Ripasso och åt sushi.
mitt i all kaos skapar vi en stund av vardagskvalité och älskar varandra.
god natt, nu håller vi helg!


Kommentarer
Postat av: agge

Den flaskan vin och god sushi är ni väl värda hoppas det smakade bra ha en underbar helg o njut tillsammans många kramar

2012-03-09 @ 23:13:41
Postat av: Tanna

Lät mindre skoj med mjölkstockning... men bra att ni unnar er lite mys ! Det behöver man ! Önskar er en bra helg.

2012-03-10 @ 08:59:47
URL: http://tannaodevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0