KAPELLET

...så på tok för liten kista att begrava,
ändå alldeles för stor för vår lilla Tilda


Kommentarer
Postat av: martina

Men fint var det <3<3 all styrka till er. Kramar om

2012-03-16 @ 18:24:56
Postat av: Tanja

Jag vet inte vart jag ska börja ? Ska man le eller ska man gråta ?! Just nu blev jag bara tom när jag såg denna bilden , så fint men såååå INTE rätt! Kan inte förstå hur ni klarar av en sådan process men Emma du ska veta att du/ni är starka som orkar dela med er av er historia. Jag är säker på att folk som är i samma situation kan gå vidare genom er styrka.. Jag hoppas att ni får ett så lyckligt liv som det går efter en sådan sak . Och kom ihåg - ni är bara skilda den tiden på jorden , snart ses ni i himmeln ! Vill ge er en stor kram . Tänker på er varje dag

2012-03-17 @ 07:27:17
URL: http://tanjaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0