LABIL

att jag har instabila dagar är väl att ta i underkant...
varit, i min värld, många dagar med mycket att göra.
märks. trött igår och helt borta idag.

kände hur jag bara ville gråta när vi kom till förskolan idag jag och Nova,
barnen stod klara för picnic med ryggsäckar packade.
det missade jag.
kände hur jag instinktivt var på väg över disken när jag handlade till Nova
"ska jag slå in, eller vill du ha med en låda?"
...håll käften kärring, det är mitt barn - jag har två till och med...
bara tanken på det jag måste fixa klart i skolan får ångesten att bubbla.
vetskapen om en helg med mycket på jobb får mig att vilja lägga mig ner och dö.
lite grann.


Kommentarer
Postat av: Tilda

2012-05-30 @ 12:47:42
Postat av: Tilda

Ibland behöver man nog bara va. Va arg, va ledsen, va frustrerad, va vad man känner för... För att sen kanske känna sig hyfsat tömd o lättad ett par dagar. Det är bra att ha saker som fyller ens vardag, men så kommer allt på en gång när man har dem små stunderna för sig själv ändå. För man bär ju med sig allt hela tiden, oavsett vilken dag det är <3

2012-05-30 @ 12:56:43
Postat av: Malin

Tycker du är helt fantastisk som kämpar på varje dag med att hålla ihop dig själv och din familj. Man behöver inte vara duktig alltid - känn efter och ta inte på dig för mycket innan du är redo!!

2012-05-30 @ 15:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0