BARA BUBBLA VIDARE

försöker stanna i min bebisbubblelycka idag. hela helgen faktiskt.
träffa min kurator på måndag så sparar allt till dess.

Milo rullade in i kuvössalen inatt och vid två hämtade sköterskan mig.
Milo vart tuttig så jag spenderade två timmar med honom nära.
imorse hämtade vi hot honom till rummet.
sedan dess har han varit nära oss konstant, helt ljuvligt.
vi har myst, jag har ammat honom, han har fått bada.
tiden rullar på och snart kommer Lina med Nova.
ska få ha vår stora tjeja med oss hela helgen <3

kvalité!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Ha en mysig helg med familjen, kram!

2012-11-16 @ 17:58:30
URL: http://emiliasbloggomlivet.blogspot.com
Postat av: Natali BLOGGAR om livet ♥♥♥

Nyfiken hur det är på neo eller på sjukhuset överlag med tanke på infektioner? Det verkar som att folk ändå får besöka er och bebis. När jag fick min yngsta var hon inte prematur men inga besökare tilläts på BB öht pga infektionsrisken. Detta var iofs i Februari men ändå. Vi ska ju få bebis i December och har antagit att inga besökare tillåts men det verkar inte så hos er.

Svar: På BB är det strikt att absolut ingen mer än pappa och syskon får komma in på rummet när man har fött. Som inlagd och havande är det i samråd med BM och jag fick ta emot besök. På Neo är det i princip upp till oss så länge det inte är infektionstider. Men det är ju på egen risk att låta folk komma och gå, allt utifrån drar ju med sig bakterier... Så lite sunt förnuft med andra ord :)
Emma Adbro

2012-11-16 @ 19:04:10
URL: http://finest.se/natali
Postat av: Lilla jag

Så fin han är!! :-)

2012-11-16 @ 20:38:31
Postat av: Tilda

Åh silka underbara bilder :) blir så glad för er skull.. Njut på <3 Ta hand om varandra. Silken liten guldpojke ni har :) supersöt, precis som sina systrar! <3

2012-11-16 @ 21:36:20
Postat av: Emma

Så söööt! ♥

2012-11-17 @ 22:09:36
URL: http://linnegarden.blogg.se
Postat av: Emma

Så söööt! ♥

2012-11-17 @ 23:25:29
URL: http://linnegarden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0