HEMMA

så vart det platsbrist på BB och ut flög vi, undan eller väck!
så vi lastade ihop oss och satte väskorna i förrådet på Neo.
vi fick åka hem tillsammans och visst är det mysigt med kvalitetstid vi tre.
men det gör förbannat ont att veta att den som lider i detta är Milo.
precis börjat KMC-amma ordentligt och inte ens med napp hos pappa kan han vara.
tanken var att jag skulle hem med Nova i natt, men att André skulle stanna.
försöker njuta av tid med Nova och en natt i vår säng bredvid och nära André.
men tankar och hjärta är splittrat och delvis kvar på Neo.
vill bara plocka upp liten kämpe och hålla honom i min famn.
gillar inte att lämna sjukhuset såhär utan mitt barn med mig...

...på det fick jag mjölkstockning dessutom!




Kommentarer
Postat av: Tilda

Nä :( usch vad tråkigt! Tycker det är riktigt kass att ni inte får stanna kvar heller o att de har rum till er på neo ist? Finns ju inget värre än att behöva lämna så... :( hoppas ni får ett rum snart så ni slipper åka fram o tbx o va ifrån varann. Kram

2012-11-15 @ 14:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0