UPPDATERING v30+6

nio veckor kvar nu till fullgången tid, så det börjas se ett slut.
bebis mår fortfarande kanon i magen, och jag med.
så länge han mår bättre av att vara i magen kommer han hållas kvar.
vad läkaren menar är att vill han ut så får han komma ut,
läget för honom är så pass stabilt och förutsättningarna bra.
men så länge han mår bra i magen är det den ultimata platsen.
därför kommer jag att hållas kvar en vecka till på samma premisser som idag.
jag ska hålla mig liggandes, sittandes och stilla.
nästa vecka kanske vi kan börja diskutera rörelse och rent av hemgång.
men det är som jag känner,
hem vill jag för min skull. vara kvar här är för lillebror.
så länge det är för lillebror och vår familj är var tråkig minut värt det.
så för att se på den ljusa sidan, jag kan verkligen njuta av bebis i magen.
hela dagar kan gå åt att känna tydliga sparkar och mysa med magen.
liten busig groda i magen <3


Kommentarer
Postat av: Cia

Hur går det med vattnet? Läckte du bara lite eller har det bildats nytt?:)

2012-11-05 @ 15:56:24
URL: http://enlitenhoppsan.devote.se
Postat av: Anonym

Härligt att höra! :-)

2012-11-05 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0