FÖRBANNADE VÄNTAN

lika mycket som jag vill gå tiden ut, vill jag ha bebis i min famn.
vill att tiden har gått.
alla längtar väl efter detta gyllene BF-datum fast man är rätt nöjd som gravid.
jag njuter av att känna bebis, mitt barn leva och sprattla ronder precis som han ska.
men på samma gång tär det. min famn är fortfarande tom.
min famn är tom och har ändå snart gått genom två graviditeter på 1,5 år
- utan att få någonting för det. känns det som.
har bara en moderligt desperat skri efter att få hålla mitt barn tryggt i min famn.
där fattas just nu så mycket och jag saknas det som ska fylla ut tomheten.
låt tio veckor fram ligga i mina händer snabbt. jag behöver älska dig lilla bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0