GLUKOSBELASTNING

sitter hos barnmorskan min och väntar - ett segt glas sockervatten är nere.
men det är ju vad som krävs för att kolla så jag inte har graviditetsdiabetes...
men jag får tid att läsa och plugga lite i lugn och ro, inte helt fel.
plus att vi fick lyssnat på bebis hjärtljud och mäta magen, 28cm :)
vår stora lille pojke. mamma längtar så efter att få hålla dig hårt i famnen.

annars går det lite upp och ner med magen.
bebis är på plats, på rätt plats för en förlossning.
tappen var intakt vid TUL i måndags dock, vilket kändes bra.
men jag har fortfarande ont, blödning och tryck.
så när jag sa till min BM idag att jag hoppas på tio veckor till,
då log hon och sa "det tror jag ju inte"
så vi kom överens om 7 veckor iaf så det blir som med Nova
OCH vi slipper Neo. men vem vet...
Nova kanske var en tillfällighet och Tilda bara ren otur
- så lillebror kanske blir ett januaribarn trots allt <3

oavsett längtar jag efter honom.
få ta hem min stora lille bebis och bara få lov att vara en familj.
i lugn och ro, tillsammans. och njuta. älska varandra!
bli stor och stark nu lille vän, mamma, pappa och storasyster,
vi finns här utanför min mage och väntar på dig!


Kommentarer
Postat av: sanna

hoppas på att lillebroder stannar inne i mammas mage och kommer ut i rätt tid så vi får träffa liten stark pojke :)

2012-10-18 @ 13:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0