EN VÄN

jag har kramat min vän genom de värsta av känslor idag.
jag stod bredvid när jag bara kunde se på.
jag såg hur själen vred sig och hjärtat brast i bitar.
att se henne gå genom känslor som ingen någonsin ska behöva.
spela upp bilder som ingen människa bör någonsin sett.
i varje sekund finns jag här och håller din hand Sophie.
jag finns här ett samtal bort för er alla.
det finns inget som inte går att släppa för att kunna vara hos er.

jag är så trött på att se sorg, uppleva sorg, att sörja.
jag orkar inte vara själlös, brustet hjärta och fälla fler tårar.
jag vill inte.

Sophie, jag vet vad du förlorat och jag vet din inre kaos.
men du och jag är olika människor, som mist olika barn,
av olika anledningar, på olika sätt.
jag kommer aldrig förstå, jag kommer aldrig att kunna hjälpa.
men jag är här.

och min lilla älskade Tilda bebis.
mamma älskar dig och du saknas mig lika mycket var dag ❤


Kommentarer
Postat av: Anonym

Världen är så grym! Känner så starkt för Sophie, vill bara skruva tillbaka tiden och göra allt ogjort. Styrka till er båda i sorgen...

2012-09-27 @ 22:18:11
Postat av: Sophie

Älskade, älskade Emma - jag känner din hand hela tiden❤ Den hjälper mig att andas...

2012-09-27 @ 23:30:01
Postat av: Tanna

Vet inte vad som har hänt men blir ledsen för eran skull.... Man tycker att det borde räcka med elände och sorg nu... Massa styrkekramar och önskar jag kunde göra nåt...

2012-09-28 @ 11:53:44
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Mormor Mia o Morfar Göran

Fina, fina Sophie vi tänker så på dig o din familj.
Varma styrkekramar till er från oss två❤❤

2012-09-28 @ 13:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0