"HEJ! HUR ÄR DET MED DIG?"

ja, men hur fan tror du att det är?
jag lär svara "jo, det är bra" möjligen "jo, det är okej" eller "jo, det fungerar"

hade du det minsta lilla brytt dig hade du vetat hur det är med mig.
och då kan du väl med röven kunnat lista ut att frågan känns rätt futtig.
hur i helvete tror du att det är?

nej. detta var ingen ull-gullig graviditetsblogg. se om.
detta råkar vara jag som berättar hur arg, ledsen och besviken jag är.
livet är så förbannat orättvist.

men tacka fan för Nova, tänk om jag var utan henne.
då hade jag aldrig behövt att dag ut och dag in ta mig i kragen.
gör vad som krävs för att fungera som människa,
för att kunna säga att jag är en bra mamma som ger Nova trygghet,
stabilitet, en bra uppväxt och den största kärlek och tillit till sig själv.

så nej tack, jag behöver inte frågan "mår du bra?" bespara mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0