LITEN STOR BEBIS

hur jag mår? faktiskt så bra jag kan just nu. jag försöker.
det är klart att det är tankar som rivs upp när dagarna tickar på,
om åtta dagar gick vattnet med Tilda.
skrämmande men på samma gång lättare och lättare att andas.

skulle inte den förbannade RS slagit till mot Tilda just då,
så skulle hon varit som vilken liten 9 månaders tjej nu som helst.
kanske vägt ett kilo mindre men annars varit fullt frisk och vital.
hon råkade bara få ett släng av RS när hon var lite liten att fixa det,
och som läkaren sa - inte ens en tillgången bebis behöver klarat sig.

så givetvis önskar jag inte ännu ett på tok för tidigt fött barn igen,
men jag kan verkligen glädjas i var dag som passerar,
för jag vet om att (bortsett från RS) så kan det gå bra nu.
och alla dagar är guld värda...

liten växer uppenbarligen och han verkar otroligt pigg och alert.
jag tyckte Nova sparkade mycket - jag tar tillbaka det...
SF-måttet mätte i v24+1 hela 26cm - mitt på tvillingkurvan.
så det lutar åt att en stor och stark gosse frodas i magen min.
oavsett gillar jag att ha stor mage - samma mått hade jag v28+ med Nova.
liten lillebror - vi alla längtar så till du är färdigbakad!!
Nova ska "puscha" och "k'ama" dig. och du ska få massa "mölk".


Kommentarer
Postat av: Tanna

Fin mage ! Helt otroligt att det är ett nytt litet liv som växer där. :))

2012-09-23 @ 19:39:52
URL: http://tannaodevil.blogg.se
Postat av: Emma

Har sagt det och säger det igen! Åh vilken fin bebismage! <3

2012-09-23 @ 19:55:10
URL: http://linnegarden.blogg.se
Postat av: Anna S

Vilken fin mage du har! Vad härligt att se att bebis växer så det knakar!!

2012-09-24 @ 10:40:09
Postat av: Fia

Fina fina bäbismage.. gosiga brunis <3

2012-09-24 @ 21:20:18
Postat av: Tilda

Fina magen <3 det är ju så mysigt när man känner dem hela tiden (även om de lägger in sina sparkar på mindre bekväma ställen ibland ;). Dem säger ju att pojkar blir lite större än flickor också! :) kommer bli en riktig kakaskula denna gången :) nästan så man saknar det själv ibland också :P kram

2012-09-24 @ 21:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0