TEMLA

det är sådana här dagar man borde gilla både grädde och släta bullar.
lite enformigt att äta mandelmassa med florsocker på om man vill ha semla.
så tur i oturen är det 4,5 dagar protein nu som gäller - semla=big no-no

nu har vi spenderat senaste halvtimmen i badet.
jag och Milo först med liten Nova bredvid och tvättade liten bror.
sen studsade hon själv ner i badkaret hon med och busade.
nu är det lugna tempot, lite matlagning och kvällsmys.
Nova ska till (pappas) faster Rose och busa imorgon, äntligen säger hon.
jag behöver samla energi och lite tankar till kuratorn...
en konstig känsla sist jag lämnade, inte alls så uttömd på känslor som jag brukar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0