VÄNSKAP

idag var första gången på länge som jag log och skrattade i goda vänners sällskap.
jag log och skrattade för att jag ville, mådde bra av det.
de var där inte påklistrade för att rädda situationen, dölja vad som egentligen är.
och de togs emot till de som vet att skratt och leende inte är sanningen.
att bara för att de ljudar är sorgen borta och smärtan mindre.
bara den vetskapen gjorde ikväll att energi kunde behållas,
kärleken kännas och glädjen få ta, om än liten, en liten plats i ärlighetens ljus.

tack min vän för livet, genom livet. din fina karl och underbara flicka.
tack för att ni förgyllde en enkel vanlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Leni

Skönt att ni haft en fin kväll❤
Välbehövligt för er alla..
Kram

2013-02-09 @ 23:16:26
Postat av: Malin



& fina Emma, tack för att ni gav precis samma sak tillbaka..... Det är jag nämligen helt övertygad om att ni gjorde..

Kram lillasyster

2013-02-10 @ 09:46:05
Postat av: Sophie

Min älskade Emma - Tack för er❤Vi kände likadant, det vet ni!

2013-02-10 @ 21:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0