BVC/MVC

igår var det dags för tremånadersvaccinationen för Milo (tre!)
duktig pojke, men var nog lite kaxig efter Nova och Tilda.
de fick inget efter sina vaccinationer, men Milo har varit ett litet skrikigt element.
så lite Alvedon och massa närhet på det ska nig göra det bra igen!
stora lilla pojken snuddar vid fyra kilo nu, 3895g och 55cm bebis är han nu.
hans kurva går spikrakt uppåt och även storlek 50 börjar läggas undan nu...

själv var jag på återkontroll hos BM idag.
såg bra ut och allt har läkt fint.
satte spiral idag - fy fan, säger jag. fortfarande helt svimfärdig och yr.
fler än jag som dessutom har ont i knäna efter molvärken? kroppen...
men det får det vara värt, nu ska vi ta det lugnt ett tag i att befolka världen.
även om jag måste säg att vi gör det förbannat bra!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa ❤❤❤ från oss långt borta som saknar er redan.

2013-01-31 @ 19:02:32
Postat av: Mormor Mia o Morfar Göran

Massor med ❤❤❤från oss långt borta som saknar er redan...

2013-02-01 @ 01:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0