DAGAR

varit iväg idag och många har frågat över Milos ålder
"2,5 månad" "10 veckor" så svaras det.
vill du veta exakt?
Milo är 75 dagar och ett par timmar.
om ännu ett par timmar är han äldre än hans syster någonsin blev.

sjuttiofem dagar.
är det allt man får ha sitt barn i livet är det ingen tid alls.
är det tid man får att ha sitt barn lär man sig älska utan gränser.
sjuttiofem dagar.
bara tanken på att lägga ifrån mig Milo idag,
lägga honom kall och livlös i en säng, i ett rum för att gå.
att aldrig komma tillbaka, aldrig få se honom igen.
aldrig lukta på honom, höra honom, känna honom, ha honom.
det får luften att omvandlas till vakuum. syret tar slut. allt blir suddigt.

sjuttiofem dagar var bokstavligen ett helt liv med mitt barn.
och det är jag som står ensam och lämnad kvar.
lilla, lilla Tilda ❤



Kommentarer
Postat av: linn

<finaste underbara Tilda. Du är saknad. Om d ändå inte gade hänt d som hände föra året <3tänker på er. O försrår dig ang Milo. Kramar

2013-01-19 @ 21:57:49
Postat av: linn

Så oerhört fel är det att hon inte fick leva. Frågan vf är ngt jag undrar varje dag sen jag såg händelsen. Kmr aldrig att förstår det.. tur att ni har milo och novq <3 tilda gumman du finns bland våra hjärtan

2013-01-19 @ 22:03:27
Postat av: Pia Åberg

Du vet vad äkta kärlek är, fina fina lilla barn, varför får inte alla bli gamla, varför får inte alla vara kvar i mamma och pappas famn, varför dör barn? Jag önskar att alla barn fick leva vara trygga lyckliga. Jag hoppas och tror att ditt barn är tryggt och lyckligt där hon är även om det borde vara i din famn. Tänker på dig och Sophie varje dag. Kram Pia Å

2013-01-19 @ 22:16:46
Postat av: Caroline

Fina Tilda, vilken liten kämpe hon var. Så fin, önskar hon hade fått stanna hos er. Det räcker med en enda dag för att förälska sig i sina barn, Kram Caroline W

2013-01-19 @ 22:38:49
Postat av: Johanna A

2013-01-19 @ 22:41:28
Postat av: Tilda

<3

2013-01-19 @ 23:55:54
Postat av: Yenny

Fruktansvärt orättvist... Så hemskt öde. Fy. Kan inte föreställa mig... Bara försöka och känner då ångest.

/mamma till en snart 3åring och en 3 månaders...

2013-01-20 @ 01:22:46
Postat av: Nyblivna mamman

Har följt er resa på din blogg sedan innan Tilda gick bort. Känner inte dig/er men kände med er. Såg dig på stan o ville bara gå fram o säga att allt kommer bli ok. Sen fick jag själv barn för ngn månad sen o insåg att allt kommer fan inte bli ok. Hade något hänt mitt barn så hade jag aldrig trott/tänkt att de skulle bli ok NÅGONSIN!!! Vet egentligen inte vad jag vill säga med detta, men ville bara kanske bara säga att du verkar vara en underbar mamma o människa. O jag förstår om de aldrig kommer att bli ok...

Ha en fin söndag.

2013-01-20 @ 13:00:34
Postat av: Leni

Man ska aldrig behöva skiljas åt från sitt barn...
Kramar till er❤

2013-01-20 @ 18:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0