MÄNNISKOOOOR

fick höra idag att nu efter mediakarusellen,
så är det väl bara att gå vidare. har ju faktiskt två fina barn att vara glad för.
jag vet att det inte var menat så som det mottogs.
men inte fan var det heller menat att ungen skulle dö från mig.
så jag är ledsen, men den här skiten får du stå för. den krossar, den smärtar.

hade det "väl bara" varit att gå vidare sådär lite planerat,
så hade jag "väl bara" gått vidare samma stund det gjorde ont.
jag har inte valt att leva i smärta. jag har inte förtjänat att ha så ont.
så illa kan jag inte ha gjort någon att jag är värd ett liv levande död.
det var inte jag som valde att se min dotter tyna bort för att bara få somna in.
det var inte det jag önskade. jag förstår inte varför jag, varför Tilda. varför.

så kom inte med ett "väl bara" att gå vidare.
jag älskar Nova och Milo för vad jag är värd.
jag kämpar varje vaken sekund med att orka.
jag biter ihop. jag tänker och kämpar framåt, för mina barn i livet.
så kom inte och säg att jag inte är här med och för mina två barn i livet,
när de är anledningen att jag fortfarande andas in efter att ha andats ut.

hon är död för i helvete!


Kommentarer
Postat av: Emma

KRAM ❤

2013-01-24 @ 23:20:22
URL: http://linnegarden.blogg.se
Postat av: I & A' s mamma

Hur kan någon säga att det bara är å gå vidare????
Att förlora ett barn kommer man aldrig över, det sitter
Som en tagg i hjärtat för alltid!
Styrke kram till dig!!

2013-01-25 @ 07:19:00
Postat av: Johanna.A

Vem fan har sagt något så korkat?! Samma som att tiden läker alla sår. Det gör så fan heller. Nog för att tiden gör det lättare att fokusera men det läker fan inga sår. Kämpa på fan Adbro

2013-01-25 @ 08:26:05
Postat av: Linn

Hur kan man bara säga så?? Förstår inte. D är inte så lätt att bara glömma världens hemskaste upplevelse o d som verkligen inte får hända o bara gå vidare. D hade jag aldrig tyvärr lyckats göra tror jag inte . Inte som innan i alla fall. KLart du älskar dina barn. dom är så fina alla 3.

Jag förstår inte varför ni skulle bli drabbade o att hon inte får vara i livet.

<3 TILDA

2013-01-25 @ 08:55:43
Postat av: Malin

❤❤❤

Finaste Emma, kärlek till er som kämpar!

Inte finns det något man gör som kan straffa sig på detta sätt, tro aldrig det!! men inte heller finns det någon annan förklaring varför vi ska drabbas, kanske är det den största o svåraste frågan att leva med, Varför ??

Stor kram till er❤

2013-01-25 @ 09:51:39
Postat av: Tilda

<3

2013-01-25 @ 12:25:18
Postat av: Emma C.G.

Det var det dummaste jag har hört! Den som sagt så till dig vet inte vad han/hon pratar om! Ganska känslokall dessutom. Eller...väldigt känslokall! Kramar till er!!! <3

2013-01-28 @ 22:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0